poniedziałek, 20 stycznia 2014

#2 Strong Prolog

Dobry wybór ?

Julka : Znalazłam w teczce mojego ojczyma znalazłam zdjęcie na którym całował się z jakąś                         
           dziewczyną.      
Zayn : Nie mieszaj się w nie swoje sprawy. Będziesz miała później kłopoty jak okaże się,              
           że to jednak nie on. 
Julka : Ale ten dupek zdradza moją mamę !                                                                                  
Zayn : Masz pewność, że to on ?                                                                                                
Julka : Z daleka rozpoznałabym te jego chude jak patyki nogi i włosy wysmarowane grubą          
           warstwą żelu. 
Zayn : No sam nie wiem. Przecież dużo osób może być do niego podobnych.     
Julka : Może i tak... ale nie zostawię tego, muszę dowiedzieć się kto jest na zdjęciu.
Zayn : Jak chcesz. 

   Dziewczyna wyłączyła telefon. Podeszła do okna i wyjrzała przez nie. Ciemne niebo było pokryte chmurami, które wyglądały jakby zaraz miał z nich spaść deszcz. Światło księżyca oświetlało lekko opaloną twarz Julki. Jej ciemne, zniszczone włosy opadały jej na ramiona, a brązowe oczy patrzyły się prosto na srebrny glob, jakby zaraz miało coś się na nim wydarzyć. Brunetka podeszłą do drzwi pokoju i uchyliła je. Pomieszczenie lekko się rozjaśniło od kilku promieni światła z przedpokoju.
-Może pojedziemy do Paryża na kilka dni lub tygodni ?- usłyszała głos Marka, swojego ojczyma. 
-Sama nie wiem. Julka bardzo chciałaby pojechać z nami. Wiem o tym bo już kilka razy wspominała mi o jakiś wycieczkach do Francji- te słowa wypłynęły od Doroty, mamy dziewczyny. 
-ach... chciałem trochę czasu spędzić z tobą. Bez wychodzenia co 5 minut po Julcię bo zapomniała czegoś do szkoły, lub jest zmęczona i trzeba po nią pojechać- burkną mężczyzna. Dziewczyna bardziej uchyliła drzwi i teraz widziała sylwetki rodziców. Po twarzy jej mamy widać było, że nie za bardzo podoba jej się zostawienie Julki w domu.
-A jak coś jej się stanie ? Poza tym nie przygotuje jej jedzenia na całe dwa tygodnie bo się zepsuje - odpowiedziała kobieta i założyła ręce na piersi. 
-Twoi rodzice się ją zajmą. Nie pamiętasz jak przed naszą podróżą poślubną pytaliśmy się ich o zaopiekowanie Julką to zgodzili się bez żadnego ale i powiedzieli, że jeżeli chcemy to możemy zostawiać ją kiedy tylko chcemy- mężczyzna usiadł na kanapie, uśmiechną się i przyciągną kobietę do siebie. Przez chwilę panowała cisza, a małżonkowie uśmiechali się i gładzili sobie na wzajem włosy.
-Dobra. Zostawimy Julcię u moich rodziców. Może powinna się trochę nauczyć samodzielności ? - powiedziała w końcu Dorota. Na twarzy mężczyzny natychmiast pojawił się zwycięski wyraz twarzy.
-Samodzielność to się jej przyda. Bo ona ciągle tylko "Mamusiu, przynieś mi książkę", "Mamusiu, zrób mi śniadanie" lub "Mamusiu złamałam paznokcia" - zadrwił Marek. Julka która ciągle słuchała rozmowy rodziców,pierwszy raz w życiu miała ochotę kogoś walnąć w tym momencie. 
-Może i tak...- wymamrotała kobieta. Jednak po jej zachowaniu widać było, że wcale tak nie sądzi. 
-Hej, uśmiechnij się, w końcu spędzimy dwa tygodnie w Paryżu, mieście zakochanych - powiedział mężczyzna. Kobieta uśmiechnęła się, ale to był wymuszony uśmiech. 
* * *
   Następnego dnia Julka obudziła się w fatalnym nastroju. Całą noc rozmyślała o rozmowie rodziców.
-Mama zawsze stawała po mojej stronie i zawsze, gdziekolwiek by miała jechać, to wzięłaby mnie ze sobą. Od kiedy w naszym życiu pojawił się Marek wszystko się zmieniło. Tak jakby o mnie zapomniała... czasami jeszcze ze mną porozmawia, ale czuję się przezroczysta- powiedziała Julka sama do siebie. 
* * *
Kilka dni później.
Julka : Jest coraz gorzej. W ogóle ze mną nie rozmawiają. A to zdjęcie z tą dziewczyną
            przedstawia mojego  ojczyma. Teraz jestem tego na 100 % pewna. Sam mi to
            powiedział.
Zayn : A Dorota o tym wie ?
Julka : Jeszcze jej nie powiedziałam.
Zayn : Lepiej żeby dowiedziała się teraz niż później. 
Julka : Nie będę jej nic mówić.
Zayn : Jak tam chcesz. 
Julka : Czekaj chwilę. Nie powiem jej tego, ale jak tego nie zrobię to będę miała wyrzuty 
           sumienia do końca.
Zayn : A może chciałabyś na chwilę zniknąć ? Odejść od nich. Przestać być 
           "tą niepotrzebną" ?
Julka : Ale... sama nie wiem...
Zayn : Przemyśl to sobie. Jak już się zastanowisz, to napisz. Odpisze w każdej chwili i 
          o każdej porze.
Julka : Ale sama...
Zayn : Będę z tobą. Jeżeli się zgodzisz spotkamy się we wtorek o 19.00 na dachu twojego bloku.
Julka : ...Dobra...

   Julce nawet podobał się ten pomysł, ale co powiedzą na to jej rodzice? Jej chłopak. 
Dziewczyna położyła się na łóżku i zamknęła oczy. Wyobrażała sobie scenę na której wszystkie najbliższe jej osoby, ubrane są na czarno, płaczą i klęczą nad jej zmarłym ciałem. Przez otwarte okno wpadł chłodny wiatr. Ciarki przeszyły skórę Julki. Dziewczyna wstała, wzięła telefon i odblokowała go. Stała tak bez ruchu przez minutę. Ciągle nie mogła się zdecydować co zrobić. Włączyła wiadomości.

Julka : Zgadzam się.



Hej :)
Mam nadzieję, że prolog był fajny :D 
Na początek powiem, że Julka będzie tylko w kilku pierwszych rozdziałach więc nie myślcie, że zaraz Zayn będzie z nią chodził i w ogóle. Ten blog chcę napisać w trochę innym stylu niż te które dotychczas widziałam i czytałam. Tutaj będzie więcej przemocy niż miłości, chociaż powiem, że niektóre rozdziały będą tylko o miłości ;) 
Sory, że Louis tak słabo wyszedł w tym gifie ;// Postaram się to poprawić :)
Rozdział 1 postaram się wstawić w lutym bo jeszcze muszę go dokończyć i popoprawiać błędy. 
A narazie dobijemy do 100 wyświetleń ? :D
Liczę na komentarze <3

Kocham Was :3






4 komentarze:

  1. Super :D Czekam na next'a ;) Zapraszam do mnie:
    http://onedreambecauseitswhereitallbegins.blogspot.com/
    PS. Mogłabyś dodać obserwatorów, bo ja chętnie bym zaobserwowała tego bloga :3 Albo mogłabyś mnie powiadamiać o nowych rozdziałach czy coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Masz fajnego bloga :D I może niedługo zrobię obserwatorów, ale narazie postaram się pisać tobie o nowych rozdziałach :)

      Usuń
  2. Fajny :)
    Zapraszam do mnie, skomentuj prosze :)
    http://imgonnaloveyoulikeiveneverbeenbroken1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) I z chęcią zajrze na tówj blog ;*

      Usuń